Pages

Monday 25 April 2011

Kawasaki Fun Carnival

Haaaaa....kat sini aku nak kongsi dengan korang beberape pic yang aku amik mase ari ahad lalu kat Kawasaki Fun Carnival.

Secare keseluruhan dan secare ikhlas aku cakap, event management yang set-up karnival ni banyak bende korang kene belajar. Salah satunye......TONG SAMPAH AKU TAK JUMPE..!! apedaaaa, banyak2 bende yang korang set-up, tong sampah takde. hampeh tol...aku nak buang bekas air pun tak tawu nak buang kat mane.

Lagi 1, apesalahnye korang invite branded brand untuk bukak booth...contoh carilah pengedar2 sah untuk alpinestar ke, motul, DID, yoshimura, battlax, bridgestone ke...barulah aku rase lagi ramai yang tertarik dengan brand2 macam tu.

Secare keseluruhan, aku bagi 5/10 bintang...

pssssssttt: tak sabar nak tunggu Ducati punye event.
























0 comments:

Post a Comment